لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
محرومیت داور بازی رئال - یوونتوس

محرومیت داور بازی رئال - یوونتوس

طبق گزارش های رسیده از یوفا پس از قضاوت ضعیف داور بازی رئال مادرید و یوونتوس، این داور در بازی های حساس و مهم دیگر مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

این داور در دیدار چهارشنبه شب رئال مادرید و یوونتوس که در نهایت با پیروزی 2 بر یک رئالی ها همراه بود، جنجال ساز شد.

او در درگیری شانه به شانه ی جورجو کیه لینی با کریستیانو رونادو، به مدافع یوونتوس کارت قرمز نشان داد. در حالی که درگیری به وجود آمده، نه سبب برخورد آرنج مدافع یوونتوس با رونالدو شده بود و نه موقعیت 100 درصدی را از رئال گرفته بود.

کمیته داوران یوفا پس از بازی رئال-یووه به گرافه، داور این بازی، نمره ی بسیار ضعیفی را داد.

طبق گزارش توتواسپرت، گزاتزیانو چزاری، داور سابق بین المللی در مورد نمایش ضعیف این داور در برنابئو این چنین اظهار داشت: «این به آن معنی است که گرافه دیگر در بین گزینه های قضاوت در بازی های بزرگی چون بازی رئال-یووه قرار نخواهد داشت.»

«از محرومیت رسمی خبری نخواهد بود، اما کاملاً واضح است که ما دیگر این داور را در بازی های مرحله ی حذفی نخواهیم دید. حتی در مرحله ی گروهی هم بازی های که به او سپرده خواهند شد، بازی های تشریفاتی خواهند بود.»

گرافه، در طول فصل جاری تاکنون 11 بازی قضاوت کرده است و در این دیدار ها 6 بار کارت زرد، 5 کارت قرمز و 5 پنالتی را اعلام کرده است.

در فصل گذشته نیز او در 31 بازی، 15 بازیکن را از زمین اخراج کرد و در مجموع 144 بار از کارت های زرد و قرمز خود استفاده کرده بود.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد امینی نسب
محمد امینی نسب«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: